Andres Susi sõnul oli nende jaoks iseenesestmõistetav, et tehakse otsus ettevõtte tegevus lõpetada, võtta ametlik likvideerija ning hoida avatud ja ausa ettevõtte joont, ehkki «kombekohane» viis oleks olnud kiirem, kergem ja lihtsam.
Tagantjärele on raske öelda, kas traditsioonide murdmine tulenes ettevõtjate silmaringist, rahvusvahelisest koostöökogemusest või isiklikest väärtushinnangutest, kuid loodetavasti saavad nad eeskujuks nooremale ettevõtjate põlvkonnale ning miks mitte ka vanemale generatsioonile. Cherry õppetund on midagi palju enamat, kui see, mida Andres Susi ja Priit Tomp kuue aasta jooksul kogesid.
Pankrot pole häbiasi
Mõne muu riigiga võrreldes on pankrot Eestis midagi väga häbiväärset ja koledat. Oma rolli mängib siin ka see, et tihti on pankrot ärimudelisse sisse kirjutatud ja sellel pole ei otseselt ega kaudselt midagi pistmist ettevõtte normaalse elutsükliga.
Teine oluline põhjus seisneb oskuses õppida. Raske on öelda, kas murdepunkt toimub 18., 21., või 25. eluaastal, kuid mingist hetkest alates poleks nagu ebaõnnestumised enam elu tavaline osa. Vaadates väikelast, siis kukkumise järel tõustakse püsti ja proovitakse uuesti, vajadusel mitu korda. Seda protsessi nimetatakse õppimiseks. Täiskasvanuna muutuvad «sammud» pikemaks, kuid suhtumine õppimisse ja arengusse muutub – kui midagi ebaõnnestub, siis on asjalood ikka halvasti.
Pankrot võib olla häbiväärne, aga enamasti on selle põhjuseks ka vastav käitumine ettevõtjate poolt – firma müümine libalikvidaatorile või tühjakstegemine ongi vääritu. Korrektne ettevõtte tegevuse lõpetamine olukorras, kus on selge, et jätkata pole mõtet, on igati mõistlik ja omalt poolt loodame, et Cherry polnud selles osas mitte erand, vaid suunanäitaja.