«Võtmeküsimus ei ole «rahvuslik logo», vaid hoopis selgelt mõistetav bränd ja lugu.» Nii räägib hollandlane Peter Kentie. Ta pakub, et Eestit saaks edukalt tutvustada rahvusvahelise lühendi «est» abil (Estonia, Estonie, Estland).
Pakatab loovusEST
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Inglise keeles tähendab see ülivõrret (näiteks smartest – targim), kuid sobib suurepäraselt ka eesti keelega (suitsulEST!). Aga mis veel olulisem, eestlaste enesehinnanguga, mida näitas esmane vastuvõtt.
«Eesti on mind inspireerinud,» ütleb idee väljapakkuja. Tema vanemad kohtusid Eindhovenis, kus töötasid kohalikus elektroonikahiius Philipsis. «Olen Philipsi laps,» armastab Kentie end tutvustada. Disaini ja innovatsiooni esile tõstvas linnas asub ka ilmakuulus vutiklubi PSV, mida on turundanud just Eesti e-residendist sõber.
Aitäh idee eEST, Peter! See lendab.