Miks siis ikkagi Uberi suur unistus sellest, kuidas kõik inimesed nende abil maailmas sõite jagavad, pole käivitunud? Sest 99,9 protsenti nn taksosõitudest toimub linnades, kus parimalgi juhul ühegi sõidu mõõdetavad kulud 1 eurot ei ületa. Kui nüüd see summa nn sõidujagajate vahel jagada, ja kasvõi 20 protsenti äpile lõivu maksta, poleks jagajal selle jändamisega viitsimist tegeleda, ega ka Uberil vahendustasude pealt võimalik lillepoest suuremaks kasvada.
Vähem tähtis, kuid siiski mainimist väärt on ka asjaolu, et Ameerikas kohtas Uber tänu suvaliste inimeste rooli laskmisega väga palju probleeme ning mõistis pärast kümnetesse miljonitesse ulatuvate valurahade maksmist ilmselt ka ise, et sellel muinasjutul võib olla liiga karm hind. Üks äpp ei suuda tegelikult tagada, et rooli ei satuks sarimõrvarid, pedofiilid, roolijoodikud, tagaotsitavad, liiklushuligaanid, ebastabiilsed, jt.
Just seepärast üritabki Uber juba ammu ei midagi muud, kui taksoturu ülevõtmist kohalikelt taksofirmadelt taksojuhtide endiga. See ongi tema kasvu taga, mitte uue majanduse arendamine. Ja kui vähemasti arenenud maailmas on ta suutnud oma kõrgelennulise retoorikaga sadadesse tuhandetesse eurodesse ulatuvatest taksolitsentsidest, turvalisuse nõuetest jms mööda minnes ning taksojuhte vaesusesse tõugates vähemasti taksoturul hindu langetada, siis Eestis pole ka seda lootust.
Juba praegu, mil Uber sõidab oluliselt väiksemate kuludega kui seadusetruud päristaksod, on tema hinnad Eestis pehmelt öeldes kõigest keskpärased. Sest siin on taksojuhid harjunud elama minimaalsete sotsiaalsete garantiidega ja enamiku maksude maksmiseta.