Kuna loodus ja hing tühja kohta ei salli, ja jonn oli suur, lappasin kuude kaupa autokuulutusi ja mõne aasta eest ostsin uue BMW 540, toodetud aastal 1995. Selle omanikule oli auto olnud tõeline lemmikloom. Mul pole siiani olnud ühtegi tõsist probleemi, kui välja arvata pisiasi, et mullu sügisel varastati autol rattad alt. Aga ostsin juba samasugused asemele ja kui lumi sulab, saan jälle garaažist välja ja asun viisakalt liiklema - seeniorrullnokk peab käituma eeskujulikult.
Mina ei tea, kui paljud BMW omanikud on häiritud stereotüübist, et bemmimehed on lollid, nahaalsed, liikluses ülbed, suunatulelüliti on rikkis jne. Mulle tundub nii (pole just väga hea põhjendus), aga arvan, et neid võiks olla umbes sama palju kui blondiine, kes solvuvad blondiinianekdootide peale.
Muidugi on neid, kelle jaoks on auto staatuse sümbol (räägitakse ka uhkest autost kui tillipikendusest), neid kellele lihtsalt tarbeese, millega liikuda ühest kohast teise ja nautida väikest kütusekulu. Paljud tahavad elada uhkes eramus, mõni on rõõmus paneelmajas. Pole probleemi. Ma olin ka vahepeal enda käsutuses olnud Kia Rioga väga rahul, kõik sõidud sai väga hästi tehtud, kuigi möödasõiduks maanteel pidi varuma kannatlikku meelt.
Eesti autokorüfee Margus-Hans Kuuse kirjutas raamatus «100 autot» AC Cobra kohta, mida pakuti alguses vist koguni seitsmeliitrise mootoriga, et algaja ja käpardliku juhi jaoks on see auto ohtlik, sest võtab tagarattad puksima isegi kolmanda käiguga.