Ja nii on see praeguseni. Õnnitlused tööl ja kodus on muutunud istumisteks süldilaua taga ja õhtujuhtide loovusvõistlusteks. Need, kes kahtlevad oma loovuses, võivad osta supermarketist spetsiaalse naistepäeva kinkekomplekti, kuhu kuuluvad kosmeetikatooted, näiteks šampoon, dušigeel ja kätekreem, kõik eredas pakendis.
Õigluse huvides tuleb lisada, et sarnast valikut, olgugi et pisut teistes toonides, pakutakse vaid mõni nädal varem meestelegi. Ent paljud naised võtavad selliseid kinkekomplekte isikliku solvanguna. 8. märtsi kingitused peavad ideaalis olema kallid. Seda suhtumist väljendati hästi ühes blogis: «Minu jaoks on 8. märts naistepäev, nagu 23. veebruar on meestepäev. Seepärast teen ma 23. veebruaril mehele väga kalli kingituse ning ootan 8. märtsil sama.»
Samasse auku lähevad lugematud meemid stiilis «kuidas veedad 23. veebruari, nii saadad mööda 8. märtsi», «23. veebruar – punane päev kalendris! Seda pidu tähistades pakub naine mehele naudingut: hoolitseb, nunnutab, poputab, toob talle ise pitsikese. Mäletab, uhkusega rinnas – 8. märts on ukse ees…»
Enne pidu ilmuvad müüki «suurepärased kingivalikud naistele». Raamatuvalikusse kuulub kindlasti paar armastusromaani, mõned kokandus- ja käsitööraamatud ning tingimata midagi laste kasvatamise kohta. Näiteks on üks suurimaid kirjastusi «Eksmo» valmistanud terve kataloogi raamatuid «Leedidele», sarnast paketti pakub naistele kinkimiseks ka suur veebiraamatupood Labirint.
Eeldatakse, et peopalavikku on nakatunud absoluutselt kõik. Fraase nagu «ma ei tähista», «tähistan küll, aga mitte nii», «minu jaoks on see võitlus naiste võrdsete õiguste eest» peetakse tüütuks ja teiste meeleolu rikkumise sooviks, kui mitte lausa sabotaažiks.