Skip to footer
Päevatoimetaja:
Mart Raudsaar
Saada vihje

Dan Strömberg: Telia missioon ei muutu (3)

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Telia Eesti juht Dan Strömberg.

Postimehes avaldatud artiklites «Lepatriinu-kultuuri kadumine» ja «Spännande möjligheter» on jäänud kõlama mure, et Telia loobub panustamast ühiskonda ja innovatsiooni. Kinnitan, et see ei ole nii, kirjutab Telia Eesti juht Dan Strömberg.

Ühendasime 2014. aastal EMT ja Elioni, et liita kahe ettevõtte tugevused ja kompetentsid. Ühtse meeskonnana tegutsema hakkamine oli loomulik areng: mõlemad ettevõtted kuulusid samale omanikule ja tegutsesid samal turul samade klientide heaks. Ühinemise järel jätkasime tööd senise kahe kaubamärgiga, kuid oli selge otsus hakata tegutsema ühe nime ja kaubamärgi all niipea, kui esmatähtsad protsessid ja tegevused on ühised. Nüüd on see aeg käes. EMT ja Elioni kompetentside kõrval oleme Teliasse kaasa võtnud ka missiooni panustada Eesti ühiskonda ning teha Eesti paremaks kohaks, kus elada ja töötada. See on olnud meile omane ja jääb omaseks ka edaspidi.

Need on vaid mõned näited meie panusest Eesti ühiskonna, majanduse ja hariduselu edendamisse:

·oleme toetanud digitaalse kirjaoskuse omandamist projektides Vaata Maailma ja Ole Kaasas eesmärgiga, et Eesti inimesed saaksid olla osa e-ühiskonnast;

·toetame Eesti kodanikuühiskonna edenemist, tehes koostööd Teeme Ära ja Arvamusfestivaliga;

·oleme juhtinud mitut innovatsiooni, mis on teinud inimeste igapäevaelu mugavamaks, alates  m-parkimisest ning lõpetades Mobiil-ID ja uute telerivaatamise harjumusteni;

·teeme koos partneritega koostööd TTÜ Mektorys Baltimaade esimese äpilaboriga, kus nii tudengid kui ka ettevõtted saavad testida oma nutirakendusi;

·käivitame koostöös Tartu Ülikooliga asjade interneti ehk IoT labori loomise Tartusse ning osaleme Tartus targa linnaosa rajamise juures:

·tegutseme VUNK ärikiirendiga, et anda laiem kandepind ka värskele ärilisele mõtlemisele.

Kõik see oli Eesti Telekomi missioon ja kanname seda edasi Telia Eesti missioonina. Lisaks pean oluliseks välja tuua, et kuna TeliaSonera on oma strateegiat muutnud ja Euraasiast lahkumas, on fookus palju tugevamalt Skandinaavia ja Balti riikidel. Nii et saame siit viia Eesti uusi teenuseid TeliaSonera gruppi ja seeläbi anda Eesti innovatsioonile hoopis uued mõõtmed. Pole juhus, et näiteks 5G on TeliaSonera otsustanud esimesena välja tuua just Tallinnas ja Stockholmis.

Me hoiame edasi oma liidripositsiooni ka kvaliteedis, nagu see oli omane EMT-le ja Elionile. Klientide seas tehtud uuringud näitavad läbi 15 aasta, et meid tuntakse ja usaldatakse meie võrkude kvaliteedi pärast. See ei muutu. Aga nüüd lisame sellele uued olulised eristuvused: pakume rohkem personaliseeritud teenuseid ja suhtlust, konkreetsel tehnoloogial põhineva teenuse asemel tehnoloogiast sõltumatuid lahendusi ning parimat kombinatsiooni telkoteenusest, seadmest ja sisust. Ja kõige tähtsam: me pakume ühendust kõigil ekraanidel, igal ajal ja igas kohas. Telia jätkab EMT ja Elioni teed, aga teeb seda uuel tasemel.

Kommentaarid (3)
Tagasi üles