Postimehes avaldatud artiklites «Lepatriinu-kultuuri kadumine» ja «Spännande möjligheter» on jäänud kõlama mure, et Telia loobub panustamast ühiskonda ja innovatsiooni. Kinnitan, et see ei ole nii, kirjutab Telia Eesti juht Dan Strömberg.
Tellijale
Dan Strömberg: Telia missioon ei muutu (3)
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Ühendasime 2014. aastal EMT ja Elioni, et liita kahe ettevõtte tugevused ja kompetentsid. Ühtse meeskonnana tegutsema hakkamine oli loomulik areng: mõlemad ettevõtted kuulusid samale omanikule ja tegutsesid samal turul samade klientide heaks. Ühinemise järel jätkasime tööd senise kahe kaubamärgiga, kuid oli selge otsus hakata tegutsema ühe nime ja kaubamärgi all niipea, kui esmatähtsad protsessid ja tegevused on ühised. Nüüd on see aeg käes. EMT ja Elioni kompetentside kõrval oleme Teliasse kaasa võtnud ka missiooni panustada Eesti ühiskonda ning teha Eesti paremaks kohaks, kus elada ja töötada. See on olnud meile omane ja jääb omaseks ka edaspidi.
Need on vaid mõned näited meie panusest Eesti ühiskonna, majanduse ja hariduselu edendamisse: