Järgmine päev oli kui juba nähtud filmi vaatamine. Ma olin veendunud, et lõputult ei saa see olukord jätkuda. Otsustasin, et pean juhatajaga jõudma kompromissini. Olin veendunud, et me mõlemad peaksime veidi järele andma. Nimelt polnud mul võimalik kõiki lisakohustusi täita, kuid lihtsamate ja kiiremate ülesannete täitmises ei näinud ma probleemi.
Pärast seda, kui juhataja oli ühepoolselt oma soovi avaldanud, esitasin mina tagasihoidlikult oma mõtted. Jõudsime kompromissini, et mina täidan mõningad lisaülesanded ning appi tuleb võtta ka kolmas inimene. See oli parem lahendus, kui eelmisel päeval aset leidnud survestamine. Ma tundsin, et teatud määral minu soovidega arvestatakse.
Päev varem koridoris nähtud töökaaslane, kelle tahtmisele olin vaikimisi järele andnud, ilmus minu kabineti ukse taha. Ta uuris, et kas ma saaksin täna teda jälle aidata. Kuna eelmisest päevas olid mul jäänud täitmata ka mõned enda kohustused, otsustasin jõuda töökaaslasega koostööni. Teadsin, et tema austab mind ja mina teda, kumbki meist polnud domineeriv ega allaandlik. Rääkisime oma seisukohtadest ja otsustasime töötada välja ettevõtte ning iseendi jaoks parima lahenduse.
Kokku saime viis konflikti lahendust – konflikti vältimine, allaandmine, survestamine, kompromiss ja koostöö. Koolitustel toonitan alati, et konflikti osapooltele mõjub alati kõige motiveerivamalt koostöö. See eeldab loomulikult, et suhtlemiseks on aega, osapooled tahavad mõista ning mõistavad teineteist, austavad teineteist ja on täielikult avameelsed.