«Isegi siis, kui mul oleks miljard eurot, ei oskaks ma rantjee olla, vaid läheks tööle,» ütles ta paar aastat tagasi Postimehe Arterile.
Kalmu peetakse kui mitte ideaalseks, siis igal juhul väga tugevaks missiooniga juhiks, kes näeb maailma laiemalt kui oma ettevõtte või oma majandusharu mätta otsast. Olgem ausad, selliseid juhte kipub Eestis järjest vähemaks jääma.
«Ta on väga moodne Eesti juht,» iseloomustas Kalmu Eesti Telekomi pikaaegne juht Jaan Männik, kes ütles, et tunneb Kalmu läbi ja lõhki. Kalm omakorda on nimetanud Männikut oma mentoriks. Männiku sõnul on paljud Eesti juhid Savisaare tüüpi autokraadid.
Kalmu kohta öeldakse, et ta on inimene, kes väga palju kuulab, kui ta juhib. Ta küll karistab ka kui vaja, aga pigem motiveerib ja toetab oma meeskonda. Ta on sõbralik ja rõõmsameelne juht, kellega on rahul nii töötajad kui ka kliendid. Männik ütles, et isegi kui ta kedagi koondab või lahti laseb, suudab ta seda teha nii, et inimene väljub tema juurest võrdlemisi rõõmsa näoga.
Kalm on mees, kes ka tippjuhina ei põlga ära klienditelefonile vastamist, ja soovitab seda ka teistele teenindusettevõtete juhtidele. Tõsi, nn lihttöötajate töö võtavad aeg-ajalt ette ka mitmete teiste ettevõtete tippjuhid, aga need kipuvad olema pigem turundusaktsioonid sooviga sellest meediasündmus teha. Eesti Telekomi inimeste sõnul istus Kalm klienditelefoni taga nii tihti, et nendest pressiteadete tegemine ei ole tulnud pähegi.
Männik sõnas, et tema värskeim soovitus 1. märtsist Tallinna Sadama juhi kohale asuvale Kalmule oli, et ei tohi alahinnata raskusi, mis tema uuel ametikohal võivad ees olla.
«See mädanik võib palju suurem olla, kui välja paistab,» hoiatas Männik.
Loodame, et selle koha pealt mentor siiski eksib.