Kui nüüd SAS pani omad lennukid veel NAGi asemel ka ettevedu tegema, siis pole ka enam liine, kuhu siitkandist väikese lennufirmaga mõtet lennata oleks. Ehk nii odavlennufirma kontseptsioon, kui viimase nädala sündmuste valguses ka ettevedaja kontseptsioon (ainult KLMile ette vedades ju ellu ei jää), on üsna lootusetud. Ilmselt pole mõtet hakata Exceli tabeleid kokku panemagi.
Kui nüüd vaadata, mis meid ümbritsevas õhuruumis toimub, siis on see võitlus kasumlike ja kasvavate Aasia lendude pärast. One Worldil on oma baas olemas ja Finnair muudkui kasvatab oma idasuunaliste lendude hulka ning lõpuks on ka suurest kahjumist välja jõudnud. Star Alliance’il korralikku tugikohta Aasia suunal ei ole. Kõik lendavad omapead.
Hiljuti teatas SAS, et palkab palju piloote nii Kopenhaagenisse kui Stockholmi. See tähendab, et kui SASil ennast Lufthansale maha müüa ei õnnestunud, siis üritavad nad kahjumist väljatulekuks teha Stockholm Star’i tõmbekeskuseks, kust Aasia lende tehakse. See on nende ainus võimalus ellu jääda.
Võrreldes Helsingi ja Tallinnaga on aga Stockholmil (ja Riial) üks iluviga. Paljudesse potentsiaalsetesse sihtkohtadesse ei saa lennata nii, et üks lennuk suudaks ööpäeva jooksul teha edasi-tagasi ringi. Ehk siis sama liini teenindamiseks on vaja rohkem lennukeid (ehk palju rohkem raha). Ühesõnaga Star Alliance’i Aasiale (Korea, Jaapan, Hiina) lähim lennujaam saaks olla Tallinn. Singapurist/Indiast Põhja-Ameerika suunal pole olulist geograafilist eelist ühelgi neljast. Need suunad tuleks võimalusel kaasata, aga põhirõhk peaks ilmselt olema ida, mitte kagu.