Nad alustasid 1990. aastate keskel koos Põhja-Eesti Pangas ja on mitukümmend aastat ühises seltskonnas bridži mänginud. Kui Sakkovi ülesanne on praegu juhtida nn päästeoperatsiooni ehk saata iga päev õhku ja võtta vastu Tallinnast lähtuvaid lennuliine (eile hommikuks oli toimunud juba 147 lendu), siis Tamme ülesanne on pikalt ette vaadata, töötada läbi kümneid lepinguid, analüüsida võimalikke tegevuskavasid tänaseks ja edaspidiseks.
Väga hea analüüsivõimega, põhjalik ja tark mees – iseloomustasid teda kõik, kellega Postimees rääkis, et uue lennufirma tegevjuhiga tuttavamaks saada.
Tapalt pärit Tamm lõpetas 1989. aastal Tartu Ülikooli majandusküberneetika alal ja mõtles õpetaja pojana alustuseks akadeemilisele karjäärile. Pöörase kiirusega toimuvate muutuste ajal ei olnud ta valmis Moskvasse aspirantuuri minema ning nii piirdus tema lektoriamet ülikoolis paari-kolme aastaga. Ta läks hoopis Tartu Maapanka tööle. Seda pööret võrdleb ta tagantjärele pöördega, mille tegi äsja – loobus Tallinki emafirma Infortari tegevjuhi kohast ja hakkas hoopis lennundusfirmat juhtima.
Infortari jõudis Tamm 2007. aastal pärast kümmet aastat Ühispangas e-panganduse juhina. Viimane on näide sellest, et Tammele sobib uusi asju alustada – ta võib hea tundega mäletada, kuidas Tartus esimene Ühispanga pangaautomaat üles pandi.
Infortaris, kus ta juhtis omanike Ain Hanschmidti, Enn Pandi ja teiste investeeringuid, oli kõige silmatorkavam uus ettevõtmine Tallinki Takso käivitamine. Raskelt, kahjumiga alustanud taksofirma on nüüd korralikult toimima saadud.
Nii järsk see nüüdne üleminek Infortarist lennundusfirma juhiks Tammel ju polnudki. Kui toonane majandus- ja kommunikatsiooniminister Juhan Parts 2013. aasta varasuvel äriringkondades uuris, kes võiks tulla Estonian Airi nõukokku pärast Heleniuse-Taskila tiimi skandaalset lahkumist, soovitasid Infortari inimesed talle just Jaan Tamme. Partsi pakkumise peale võttis mees kaks nädalat mõtlemiseks. Edasi lähevad jutud veidi lahku, kas enne kutsuti Jaan Tamm lennufirma nõukokku ja siis taipas keegi küsida, kas Infortar ei võiks tulla Estonian Airi erainvestoriks, või oli vastupidi.