Et kõik ausalt ära rääkida, pean möönma, et senisest suuremad piirangud reklaami väljanägemise osas mõjutavad eeskätt telekanaleid ning võivad seega kasuks tulla Eesti Ajalehtede Liidu (EALL) liikmeslehtedele.
Tellijale
Mart Raudsaar: ikka viin, viin, viin*
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Samuti peaks mu võitluskaaslased ülikooli päevilt mäletama, et olin üks ajakirjandusosakonna kahest teadaolevast karsklasest. Teise nime jätaksin siinjuures mainimata.
Keegi ei ole minult seda kirjatükki tellinud ning seega ei peaks mind kaasama Aro Velmeti Müürilehe diskursusse «Kuidas tappa teemat, alkoholireklaami näitel».