Kuna alkoholipoliitikas pole totaalne keelamine kunagi viljakas olnud, tuleks plaani asemel alkoholireklaam televisioonist kõrvaldada korraldada alkoholitootjate ja -käitlejate kulul pidev sotsiaalkampaania alkoholi kahjuliku mõju eest hoiatamiseks, leiab ajakirjandusõppejõud Urmas Loit.
Tellijale
Muutkem alkoholireklaam ühtlasi joomarlusvastaseks sõnumiks
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Ehmataval viisil avalikkuse ette toodud alkoholipoliitika karmistamise eelnõu tuletas meelde kunagi ammu huumoriajakirjas Pikker ilmunud karikatuuri võitleva karskusaktivisti palgapäevast: mees ostab suure võrgutäie alkoholi ja peksab pudelid metsas kännu vastu puruks.