1. juulil ilmus Äripäevas väike uudisnupp, milles Igor Rõtov kiitis oma märtsikuist otsust osta Tesla aktsiaid ja avaldas arvamust, et pole välistatud isegi Tesla aktsia veel kümnekordne tõus. Mul oli sel hetkel natuke vaba raha ja puhtalt sportlikust huvist hakkasin ka siis kohe Tesla osanikuks, et elektrirevolutsiooni rongist mitte maha jääda. Praegu olen korralikult miinuses ja lugu paistab halb. Loe veel lehest investeerimissoovitusi!
Tellijale
Henrik Roonemaa: Me peame rääkima Teslast, aga mida?
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
See, mis viimase kolme kuuga Tesla aktsiaga juhtunud on, ei meenuta aga mitte rongi, vaid pigem Ameerika mägesid. Praegu on näiteks käsil üks järjekordne suurem laskumine ja keegi ei tea, kas me alles alustasime või oleme juba põhjas ja hakkame varsti jälle ronima.
Praegu on Tesla turuväärtus ligi 28 miljardit dollarit. See on sama palju kui Audil. See on kaks Peugeot’d ehk pool BMWd või Fordi. BMW müüs eelmisel aastal üle 1,8 miljoni sõiduki. Peugeot Citroëni grupp ligi kolm miljonit. Tesla müüs 33 000.