Kui me Anvariga tutvusime, oli tal automaatkastiga Volkswagen Jetta. Mingil hetkel oli meil kahe peale autopargis kokku umbes tuhat hobujõudu nelja auto peale. Toona oli see kõva sõna.
Anvar on mõnes mõttes tüütu. Nimelt on ta kohutavalt jäärapäine ja ei räägi vist oma naisele ka pooli asju, mis on teoksil, kuid kokkuleppeid pidades on temaga väga hea asju ajada. BNSist ma lahkusingi osalt seetõttu, et meil oli väike tööalane nagelus. Mingi Tallinki laev veeres Stockholmi juures karile ja toimus pressikonverents, kuhu ressursside puudumisel pidin kohale kimama ja sain Anvarilt tööülesande lisaks küsida, millal Tallink börsile läheb.
Pressikonverentsil polnud sobivat võimalust ja ma mõtlesin, et küsin seda pärast koridori peal, kuid siis hakkas kiire ja info jäigi hankimata. Toimetusse jõudes oli Anvar väga tige, aga ma, kurat, ei saanud enne aru, kui tähtis see asi nende jaoks on. Igatahes sain ma vihaseks ja läksin vastutavaks toimetajaks äsja asutatud Linnalehte, kuhu kutsus mind Tiina Kangro, sest tal polnud parasjagu kedagi paremat võtta.
Seda, et Anvar on pedant, ei väsi ma kordamast. Kui ma olin töötu, siis oli Anvar Postimehe vastutav peatoimetaja. Nägin kuulutust CV Online'is ja Anvar teatas mu telefonikõne peale, et saatku ma ametlikult kõik Merit Koplile ja Merit otsustab.
Anvarist veel niipalju, et hiljem Postimehes koos töötades kahtlustati vist korraks, et ta vedas mingi oma kärsa kohale, kuid kolleegid ja tulevased sõbrad said ruttu aru, et nii see polnud. Anvari kodus olen jõululaupäeviti käinud mitu viimast aastat punase mantliga. Viina olen vist Anvariga meie pika tutvuse jooksul võtnud paar korda, esimest korda siis, kui ma suvepäevadel kanuu ümber ajasin ning Anvar ja BNSi raamatupidaja vette kukkusid.