Selliseid apse kunstnik ei kannata. Leedo äridest kirjutav ajakirjanik peab olema ekstra hoolikas ja jälgima, et kõik oleks tehniliselt korrektne. Ei mingeid kuulujutte, allikata väiteid ega ennekõike üldistusi. Kui ikka linool- ja puulõikel vahet ei tee või nimetad kõiki graafikateoseid litograafiaks, on parem jääda treima seinalehenupukesi mudilaste skulptuuriringist.
Tõsise kunstnikuna ei mõista Leedo ka seda, et kunstikriitikud hakkavad teost kritiseerima siis, kui seda näevad, mitte siis, kui see on valmis. Tõenäoliselt oleks ta tahtnud Saksamaa-ärist rääkida siis, kui Elb-Linki parvlaev esimest korda Cuxhavenis ärasõiduvilet annab. Mitte praegu, kui sadamgi veel ette valmistamata. See oleks nagu tulevasest maalist rääkimine, kui värvituubidel alles korgid maha keeramata. Mis siin rääkida? Tulge siis, kui taies valmis, sain alles napilt molberti püsti!
Aga ajakirjanikud nii ei saa, neile sünnib uudis täpselt sel hetkel, kui nemad asjast teada saavad, mitte siis, kui asi valmis. Kardetavasti just seepärast ongi Leedo ajakirjanikele kättesaamatu. Tema ja avalikkuse vahel on suhtekorraldusfirma, kes tõrjub populaarse kunstniku ümber tiirlevaid kriitikuid kui tüütuid herilasi. Ja suhtekorraldaja vahendab avalikkusele samuti kellegi muu sõnu. See on nagu küsida Kalevipoja Soome-reisi plaanide kohta siililt ja saada vastus Sulevipojalt.
Suur kunstnik aga peaks siiski avalikkusega suhtlema – et vääriti ei mõistetaks. Nagu juhtus äsja, kui Virtsu-Kuivastu liini reisijad ei taibanud, miks viib kunstnik päise päeva ajal rahvast tulvil galeriist minema oma parimad maalid ja laenutab asemele tundmatu kreeka kunstniku teose eelmisest sajandist. Loodetavasti õpib ka kunstnik.
Eestis on vähemalt pool galeriikülastajatest üleõue naabrid, kes naabrimehe veidrustega harjunud, Saksamaal ootab ees aga märksa kriitilisem publik.