Taksojuhtidest võib aru saada. Ühel hetkel pead sa vana ja austusväärset ametit, tunned linna nagu oma taskut, tegeled öösel igasuguses konditsioonis suleliste ja karvastega, kakled aeg-ajalt kolleegidega paremate ootekohtade pärast ja tead, kus linnas need majad on, mida eriti keegi teada ei tohiks. Järgmisel hetkel oled sa aga tentsik mingitele koolipoistele, kes on turule toonud «äpi». Ja kui sa sellega ära harjud, ähvardab sind uus äpp, tundmatu suurus Ameerikast.
Tegelikult võib juhtuda, et me kõik saame Uberi turuletulekust kasu.
Esiteks on see teataval määral nagu tsiviliseeritud maailma kvaliteeditempel, kui su riigis on olemas samad poed ja teenused nagu mujal maailmas. Me siin ise kipume mõnikord arvama, et me oleme Euroopa kõige olulisem riik, kuhu kõik firmad kangesti tahavad tulla, aga tegelikult see muidugi kaugeltki nii ei ole.
Teiseks tekib nii klientide kui taksojuhtide jaoks Uberi näol konkurent Taxifyle, mis muidu võiks ühel hetkel monopoliseeruda ja mis siis, et Taxify on tore Eesti firma, monopol oleks kindlasti kõigile halb.
Kolmandaks, kui Uber siia tuleb, peab neil selleks olema mingi idee, mida teha paremini.
Nad saaks tulla odavama hinnaga, mis aga Eesti odavtaksode maailmas oleks päris keeruline. Aga nad saaks tulla parema üldise klienditeenindusega või nad saaks tulla parema teenindusega paikadesse, kus praegu on taksode ooteajad tihti pikad, näiteks Tallinna ümbruse vallad.