Lasteasutused võiks alustada tööd kell 9, asutused tööpäeva kell 10. Viis päeva nädalas kella kaheksast viieni töötamine peaks olema seadusega keelatud, eriti üksikvanematel. Puhkused peaksid olema pikemad kui 50 päeva. Osaline töökoormus võiks olla täiesti normaalne – ühtlasi likvideeriks see võib-olla ka tööpuuduse.
Koolitunnid võiksid olla lühemad ja õpetamine peaks toimuma väiksemates gruppides – mida vähem distsipliiniprobleeme, seda kiiremini lapsed õpivad. Kõigil lastel võiks olla õppekavast lähtuvalt individuaalne õppekava: kui mõni laps on mõnest ainest eriti huvitatud või andekas, peaks tal olema võimalus seda süvendatult õppida, näiteks tunni esimene pool kõigile ja teine pool neile, kes on ainest eriti huvitatud. Kooliharidus on üldse kohati liiga ületähtsustatud – see, milliseks inimeseks laps tulevikus saab, sõltub ikka rohkem päritoluperest kui koolist.
Õpilastel peaks olema suurem vabadus kaasa rääkida oma haridustee kujundamisel – ükski laps ei taha olla rumal ega halb, võib-olla ainult meeleheitel laps, ja seda enam peaks teda käsitlema individuaalselt.
Koolide juures võiks olla palju vaba aja veetmise, sportimise ja mängimise võimalusi. Kool võiks olla nagu üks tore keskus, kus lapsed saaksid õppida, suhelda, huvialadega tegeleda ja soovi korral aega veeta.
Mulle tundub, et kiire majanduskasv ei ole esmane õnneallikas, küll aga võiks proovida, kas õnnelikult elamine toob lisaväärtusena ka raha. Tootmine ja tarbimine väheneks, aga rohkem võiks rõhku panna kvaliteedile. Järjest tuleks juurde õnnelikke tööandjaid, kes hoolivad oma töötajatest, ning rahaühiskonna kõrvale tekiks naturaalkaubandust, teeksime rohkem talgutööd ja suureneks sidusus.