Leedus kujunes 23. august 1989 eriti emotsionaalseks. Leedu eripärana püstitati Balti teele vaid mõne päevaga või isegi 23. augusti hommikupoolel poolsada lihtsat mälestusristi ja muud mälestusmärki, samuti käisid kümned või pigem siiski sajad tuhanded inimesed enne Balti teele asumist kirikus palvetamas. Samamoodi palvetati 23. augustil Balti teele rajatud mälestusmärkide juures, kas enne inimketi moodustamist või pärast üritust organiseeritud või spontaanselt tekkinud miitingute ajal.
Leedu teiseks eripäraks võib pidada inimketi kohal madalal, kohati vaid viie kuni seitsme meetri kõrgusel lennanud kaht lennukit An-2, kust puistati alla lausa sadade kilode kaupa lilli – midagi sellist polnud ei Eestis ega Lätis.
Leedus taheti liiklust ja inimketi moodustumist koordineerida õhust kuue neljakohalise väikelennukiga Vilga, mis said igal pool hõlpsasti maanduda. Päev enne aktsiooni keelas Leedu aeroklubide ülem kindral Taurinskas neil lennukitel 23. augustil õhku tõusta.
Mõnevõrra päästis olukorra kooperatiiv Avioplasta (Avioteenus), kes pakkus Balti tee korraldajatele kaht väikelennukit
An-2, et puistata inimketile lilli. Lennukeid piloteerisid Kazimieras Šalčius ja Vytautas Tamošiūnas. Esimene lennuk tõusis kolhoosi Žiburys lennuväljalt õhku kell 16.30. Lennuväljale toodi niivõrd palju lilli, et filmioperaatoritel, kes tahtsid koos lenduritega õhku tõusta, tuli kabiini lausa roomata. Ka Vilniuse kesklinna, Katedraali väljaku ja Gediminase torni kohal lendas üks lennuk inimketist üle. Õhust puistati alla kümneid tuhandeid lilleõisi.
Need lennukid ja allavisatud lilled on tänini väga paljudel leedulastel meeles. Piloote tuleb pidada sangariteks, sest lennukite õhkutõusmine, vaatamata antud keelule, kvalifitseerus Leedu NSV kriminaalkoodeksi ja muude normatiivsete aktide järgi otsese seadusrikkumisena. Õhkutõusmist võis isegi pidada lennukite ärandamiseks, mille eest ähvardas väga karm karistus.