Esialgu on teenusel küll vaid prooviperiood ja nutistatud on ainult 14 kanalit, aga tulevikus peaks see laienema enamikule telekanalitele. See tundub nagu suur asi. Mõelda vaid: sa saad striimida suurt hulka telekanaleid kasvõi üle mobiilse andmeside ükskõik kuhu. Sa saad vaadata suvalisi eetris olnud telesaateid suvalises kohas suvalisel ajal. Telepilt on mobiiltelefonis, tulevik on käes! Peaasi, et aga mobiilse andmeside limiiti jätkuks, sest üks tund kulutab ühe gigabaidi. Üks jalgpalli MMi matš seega vaata et poole enamiku inimeste kuulimiidist.
Tegelikult on see paremal juhul olevik, halvemal juhul aga juba minevik. Asi pole sugugi Starmanis, vastupidi. Ma rõõmustan uue innovaatilise teenuse üle ning selle üle, et Eestis on veel suuri firmasid, kus nõukogu ja juhatus lubavad suuremahulisi tarbijaid rõõmustavaid arendusprojekte ette võtta. Aga samal ajal mõtlen ma, et huvitav, kas see tegelikult enam üldse kedagi huvitab, et telepilt on nüüd ka nutiseadmes kättesaadav. Vastuseid saab otsida ühest teisest sel nädalal ilmunud olulisest asjast: tuntud internetianalüütiku Mary Meekeri 164 slaidist koosnevast iga-aastasest tohutust faktikogumist nimega «Internet Trends 2014».
Telerite müük maailmas on vähemalt viimased 15 aastat olnud enam-vähem sama suur, alla 300 miljoni eksemplari, aga nutitelefone ja tahvelarvuteid müüdi mullu näiteks üle 1,2 miljardi eksemplari. Suur osa 16–44 aasta vanuseid inimesi maailmas, kellel on nii teler kui ka nutitelefon või tahvelarvuti, vaatavad nutiseadme ekraani päevas kauem kui telerit. Pole ka mingit põhjust oletada, et järgmistel aastatel muutuvad need arvud telerite kasuks, pigem ikka kahjuks.