Selleks peab olema täidetud kaks eeldust. Esiteks, inimene lahutatakse argumendist – see, kes midagi ütleb, ei määra, mida teda kuuldakse ütlevat. Sisu maksab. Teiseks, midagi pole püha. Kogemus näitab, et kõik, mis kuulutatakse pühaks – st mida debati eest hakatakse varjama –, teenib lõppkokkuvõttes erahuve.
E-valimised on väärt 21. sajandi demokraatia institutsioon. Need teevad osaluse poliitikas lihtsamaks, need on uuenduslikud, need istuvad Eesti enesekuvandiga. On ilmselge, et e-valimisi pole mõtet mõne Savisaare poliitilise kapriisi ajel kaotada (Keskerakond väidetavalt võidaks väiksemast valimisaktiivsusest). Sama selge on, et Eesti mainet rikub Guardiani jõudnud lugu sellest, kuidas kunagi Tallinna linnavalitsuse toel kohalikke valimisi uurinud USA ja Soome asjatundjad peavad nüüd e-valimiste süsteemi lootusetult ebaturvaliseks. Aga tõrjuda kriitika põhjendusega, et see aitab Savisaart, on loogikaviga. See tähendab kasulikuks idioodiks olemist nende heaks, kelle erahuvid juhtuvad ristuma vaba arutelu põhimõttega.
See, et e-valimiste kriitika tuleb kasuks Savisaarele, ei saa olla argument kriitika tõrjumiseks. Vaba kriitika on ühiskondliku arengu peamine, kui mitte ainus eeldus. E-valimised ei ole turvalised mitte sellepärast, et Savisaar ütleb, et need on ebaturvalised. Need on turvalised siis, kui ekspertide konsensus ütleb, et need on mõistlikkuse piires turvalised. Ükski kübersüsteem pole sajaprotsendiliselt kindel ja seetõttu tuleb igasugust kriitikat näha võimalusena süsteemi tugevdada. Nii aidatakse demokraatiat: e-valimistel peab olema valijate usaldus. See ei ole kirjaoskus või habemete mahaajamine, mida saab ukaasiga ette kirjutada. Demokraatia peab näima õiglasena – ja olema mõistetav.