Õnneks on helitaustas parasjagu õrn piano, mis laseb sammudel ruumis paremini domineerida. Pealegi, vein tahab vabastamist.
Diktor: «Räägitakse, et viimasel ajal on inimesed kaduma hakanud. Liiguvad hullumeelsed teooriad, nagu keegi jahiks meid, jälgiks kuskil, ootaks, et kui aeg on küps, napsab inimese ära. Paljud ei julge enam siseruumidest väljudagi.»
Lind maandub katusele. Kõnnib närviliselt edasi-tagasi, kaebleb.
Tagarea titt ema süles astub linnuga dialoogi, laseb kuuldavale piuksatuse. Ekraanil on lindude kisa.
Titt laliseb, otsib enda seest häält, kiljatab rõõmsalt. Lapsevanem kussutab õrnalt linnupoega. Kajakad teevad pesa. Emalind istub pesal. Isalind hangib toitu.
Ema ulatab tite isa sülle. Titt muutub häälekamaks.
Titt isa süles piuksub, väuksub. Ema võtab isa sülest tibupoja, surub vastu rinda, kussutab. Titt vääksatab.
Pissilt saabub skandaalne naiskunstnik, marsib sama stiilipuhtalt saali keskele, potsatab oma kohale tagasi. Aitäh, ilus täpne sooritus, tubli näide, kuidas kõrvaltegelane napi vahendiga ennast meeldejäävaks suudab mängida. Tõsi, mõni aeg hiljem lugupeetav kordab oma etteastet, paraku kordus jääb kahvatuks.
Lindude ja tite dialoog muutub tihedamaks. Teise kolmandiku filmist domineerib helipildis täielikult titt. Linnud ekraanil on surutud kõrvaltegelasteks.
Ema saab kogu igatsetud tähelepanu. Vana tuntud tõde: kui midagi saab liiga pikalt ja pidevalt, hakkab see tüütama. Ema tõuseb, titt süles, ja peategelane lahkub häälitsuste saatel. Levivad kuuldused, et kajakad näppavad hingesid.