Teda teeb kadedaks Soome, kus tegeleb kutseharidussüsteemis õpilastega kaks õpetajat korraga: üks toetab nõrgemaid, teine tugevamaid. Oluline on pöörata praegusest rohkem tähelepanu õpilasele, vaadata teda lähemalt, aidata tal leida oma kohta koolis ja ka edaspidises elus, teadvustada, et iga õpilane on tähtis, et ta läheb meile korda, õpilane on kõik, mille nimel tegutseda. Ta saadaks kõik oma kutseõpetajad kuuks-kaheks stažeerima üle maailma, et nad näeksid, kuidas mujal on kutseõpe korraldatud, õpiksid sellest, näeksid selle taustal ka oma tugevaid külgi.
Ta peab tähtsaks õpilaste initsiatiivi ja toetab seda. Nii on meie kooli õpilasomavalitsusel võimalik oma tegemisi arutada ja käia koos endises õpetajate toas, mis on täiesti nende päralt. Ja ega nad kohe pärast tundide lõppu koju kipu.
Ta toonitab alati, et konflikti korral tuleb ära kuulata mõlemad pooled, et objektiivsemat pilti saada, kusjuures mõnigi kord on ta olnud õpilase poolt.
Hannes usub, et kutsehariduse osakaal peab Eestis kasvama. Pärast põhikooli peaks 60 protsenti õpilastest minema kutsekooli. Gümnaasiumiharidus olgu kõrgkooli ettevalmistuseks ja teadustööle pühendumiseks. Kõige rohkem töötuid on uuringute alusel just üldkeskharidusega noorte hulgas, toob ta põhjenduseks.
Tema arvates peaksid pooled õppijad tulema põhikoolist ja teine pool olgu täiskasvanud. Täiskasvanulikku suhtumist on kutsekooli õpilasperre vaja.
Hannes usub, et naljaga saab mõnestki murest üle. Vahel toonitab ta, et tuli Rakvere ametikooli tööle otse seafarmist. Tegelikult oli ta projektijuht asutuses, mis ehitas Lääne-Virumaa kõige suuremat seafarmi. Kui sealsed kolleegid küsisid, mida ta sigadest üldse teab, vastas ta, et saab juba aru, kas siga tuleb tema poole või läheb eemale.