Välismaalaste seadus
Lihtsustab kolmandate riikide kodanike Eestisse tööle asumist. Õigusloome protsess oli ülimalt efektiivne, kõiki osapooli kaasav, ettepanekuid arvestav.
Kollektiivlepingu ja töötüli lahendamise seadus
Eelnõu menetlemisel toimus sisuline kaasamine.
Karistusseadustiku muutmise seadus
Reguleeris laste seksuaalse väärkohtlemise mitmeid aspekte. Heaks seaduseks selle sisuliste väärtuste hoidmise kõrval võiks lugeda asjaolu, et seaduse menetlemisel arvestati ka varasemalt samateemalist opositsiooni eelnõu, mis keelas seksi ostmise alaealiselt. Eelnõu menetlemisel need seaduseeelnõud ühendati, arvestades sisuliselt opositsiooni eelnõu teksti. Eelnõu menetlus ja selle seadusena vastu võtmine näitas, et konstruktiivne koostöö opositsiooni ja koalitsiooni vahel on võimalik ning ühistöö tulemus võib viia heade ning positiivsete tulemusteni.
Vajadusest tagada igaühe põhiseaduslikud õigused ja vabadused, suurendada õigusloome läbipaistvust ja tõsta Eesti konkurentsivõimet, peab Teenusmajanduse Koda möödapääsmatuks, et õigusloome protsessis järgitaks alljärgnevaid põhimõtteid – hea õigusloome tava (HÕT).
1. Seadusandliku võimu teostamise eesmärk peab olema kooskõlas avaliku huviga, mitte teenima kitsalt erakonna, selle liikmete või toetajate huve.
2. Õigusloomeprotsess peab olema ettenähtav ja avatud.
3. Õigusloomes tehtavad otsused peavad olema läbipaistvad ja põhjendatud. Mida olulisem muudatus, seda põhjalikum peab olema põhjendus.
4. Huvigruppide kaasamine toimub selgete ja formaliseeritud menetlusreeglite järgi. Aruteluks tuleb esitada nii eelnõu väljatöötamise kavatsus, eelnõu kontseptsioon kui ka lõplik eelnõu tekst.
5. Seadus peab olema Eesti õigussüsteemi sobiv ja rahvusvaheliselt konkurentsivõimeline. Vältida tuleb õiguslikult autistlike lahenduste kehtestamist.
6. Seadus peab olema mõjus, mistõttu eelnõuga kaasnevaid mõjusid tuleb teadvustada ja hinnata enne seaduseelnõu väljatöötamist ning prognooside paikapidavust kontrollida pärast seaduse jõustumist.
7. Seadus peab olema selge ja üheselt mõistetav, mistõttu õigusaktid tuleb koostada võimalikult lihtsas keeles, selgelt ja täpselt, silmas pidades õigusakti peamisi sihtgruppe.
8. Õiguskorras tehtavad muudatused ei või olla õigusakti adressaatide suhtes meelevaldsed ega sõnamurdlikud. Õigusaktide jõustamiseks jäetakse piisav aeg.