Praegu ongi nii, et blogijad-veebiajakirjanikud pigem räägivad, mida on hiljuti lugenud, ning jagavad kommentaare, mida nende kolleegid jagasid. Seda tava põhjendatakse nii: puhtad online-projektid pakuvad omavahelise jagamise abil objektiivsust, mida tavaajakirjanduselt oodata ei saa, kuna reporteri isiklik perspektiiv – vaatleja efekt – mängib ebaproportsionaalselt suurt rolli.
Tundub, et mütsiga löömise mentaliteet, millega online-pooldajad räägivad sellest, kuidas vanad meedialaevad vaikselt põhjale lähevad, lõpeb siis, kui isikliku vaatega «mürgitatud» uudised veebikommenteerijate arvutiekraanidelt kaovad. Põhjalikult seletav tänapäevane infograafika on tore asi, kuid kommentaarid kaotavad sel juhul jagamiskõlblikkuses kõvasti.
Selle asemel, et lugeda allikatest seda, mis on oluline, jääb lugeja oma eelistuste kohaselt täielikult ostlemismullis tegutsevaks tarbijaks. See ei ole vabadus. Samamoodi pakub nutiteleviisori kasutajamenüü sama päritolu filme, millega kasutaja harjunud on. Paradoksaalselt viib artiklite jagamiskõlblikkuse tõsine uurimine ainult järeldusele, et ükskõik, mida eile veebis jaotati, muutub homsel päeval emotsionaalselt mitteäratavaks. Liigne korraldamine ei vii kuhugi, sest vana anekdoot pole uudis.