Äsja aasta ettevõtja tiitliga pärjatud vennad Peeter ja Priit Rebane ei ole just tagasihoidlike killast. Nende kõige värskema kunsttükina võib välja tuua Robbie Williamsi kontserdi ning sellest tehtud filmi, mida on näidatud 34 riigis ja 1400 kinos ning mis nende arvude põhjal on ehk seni mastaapseim Eestit turundav kampaania. Muidugi ei saa unustada Solarise keskuse rajamisega seotud ambitsioonikaid plaane, mis skeptikute kiuste on vägagi edukalt täitunud.
Suurejoonelised Rebased
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Kui mõelda näiteks ka hiljuti suurt kõlapinda leidnud Eestisse rajatavale hiigelandmelaole või valimispalaganile, tundub, et ehk domineeribki Eestis praegu suurejoonelisuse trend.
Selles valguses näib igati paslik, et aasta ettevõtja lõppvõistlusele Monte Carlosse sõidavad Eestit esindama mehed, kellelt võib ka tulevikus oodata suuri tegusid.