Tootjaile peaks rahustavalt mõjuma LNG tarbimise eeldatav kasv lähiaastail.
Põhjuseks maagaasi eelised teiste fossiilsete kütuste ees: võrreldes naftaga on maagaasil teatav hinnaeelis, võrreldes kivisöega saastab maagaasi põletamine vähem keskkonda.
LNG sisseostmist kavatsevad suurendada Jaapan, Korea ja Taiwan. Jaapanis on juba valminud või valmimas kuus uut maagaasil töötavat elektrijaama. Ka Koreas ja Taiwanil toetavad LNG sisseostmise laiendamist peamiselt energiatootjad.
Alates 2006. aastast veeldatud maagaasi sisseostmist viiekordistanud Hiinas ehitatakse praegu nelja uut taasgaasistamise terminali. India, Pakistan, Bangladesh ja Taigi on suurendamas veeldatud maagaasi importi, seda vaatamata kodumaise maagaasi tootmise laiendamisele. LNG impordiplaanidest on teatanud Singapur, Filipiinid ja Vietnam.
Euroopas on 15 LNG taasgaasistamise terminalile (neist kuus Hispaanias, kaks Prantsusmaal, Suurbritannias ja Itaalias, üks Belgias, Kreekas ja Portugalis) lisandumas vähemalt kümme uut (neist kolm Hispaanias ja Suurbritannias, kaks Itaalias, üks Hollandis ja Prantsusmaal). Eestile lähima taasgaasistamise terminali ehitamist on alustatud Poolas Świnoujście sadamas.
Mõju fossiilsete kütuste hinnale
Vaatamata suhtelisele kulukusele kasvab järgnevail aastail LNG osakaal ja seeläbi ka mõju rahvusvahelisel gaasiturul.
Esiteks hakatakse veeldatud maagaasiga kauplemisel eelistama hetketehinguid pikaajalistele tarnelepetele. Üheks põhjuseks on kasvav hulk taasgaasistamise terminale, mis võimaldavad importida osa tarbitavast maagaasist sesoonselt. Sama eesmärki teenib veeldatud maagaasi taasgaasistamise tehnoloogia vahetult LNG tankerilt lossimisel.
Teiseks mõjutab LNG osakaalu suurenemine maailma gaasiturul maagaasi hinna kaudu pikaajalisi tarneleppeid. Näiteks on Gazprom juba muutnud lepinguid kolme suurema partneriga, kohustudes tulevikus müüma 15 protsenti tarnitavast maagaasist hetketehingute hinnaga.