Ühistranspordi eelistamine ei seisne aga ainult selle tasuta muutmises, vaid ka ühistranspordi tegelikus eelistamises liikluses. Sellest siis ka ühistranspordi rajad. Erinevalt Martin Helme väidetust on ühistranspordi rajad loodud loenduste ja vajaduste põhiselt, eesmärgiga tagada ühistranspordi sujuv liikumine kesklinnas. Selle eesmärgi täitumist kinnitab see, et ühistransport püsib pärast radade loomist paremini graafikus.
Lisaks ühistranspordi radadele oleme loonud sõiduregistreerimissüsteemi, mis annab võimaluse saada ülevaade tegelikest reisijate liikumistest. See võimaldab ühistransporti paremini planeerida, samuti oleme soetanud kolme Tartu linna jagu uut veeremit ning muutnud kaasaegseks ühistranspordi infosüsteemi.
Muide, ühistranspordi eelistamine annab meile ka puhtama linnaõhu, sest 60 protsenti liiklusest tulevast CO2-st on pärit sõiduautodest, ühistranspordist aga vaid 6 protsenti.
Loomulikult on oluline ka kergliiklusteede arendamine. Siin räägib aga Martin Helme ise endale vastu. Sest ühelt poolt ei meeldi talle rattateede rajamine sõiduteede arvelt (kuid mille arvelt teed siis tulema peaks, näiteks Soo tänaval on kahel küljel hooned), teisalt aga soovib just rattateede ehitust. Paraku piiratud linnaruumis, eriti kesklinnas, ei ole alati ruumi eraldi kergliiklusteede rajamiseks.
Tasuline parkimine aga aitab just nimelt hoida võimalikult vabana vanalinna ja südalinna teeala, teisalt aga aitab ka juhte, sest tasulise parkimise korral on parkimiskohad enam käibes.
Tallinna linn transpordi korraldamise innovatiivsus on saavutanud suurt tähelepanu terves Euroopas. Oleme oma tegevusega eeskujuks paljudele linnadele. Loomulikult on meil veel palju teha - uuest infosüteemist tulenevalt peame järgmisel aastal koostöös teadlastega üle vaatama ühistranspordi marsruudid jne, kuid kohtumised teiste riikide ekspertidega kinnitavad, et me oleme õigel teel.