Enne kooli juhtus üks lugu. Ma ei tea, kas see oli sada protsenti nii, nagu ma mäletan, aga lugeda ma siis veel ei osanud. Igatahes otsustas ema mulle 7. klassi zooloogiaõpikust loomade nimetused ette lugeda. Algusest lõpuni, kõik loomad. Mõne päeva pärast tahtis ema õpetusega jätkata. Mille peale ma olevat teatanud, et ma tean neid loomi, ja nimetanud kõik loomad algusest lõpuni ära, kaasa arvatud sellised nagu käguvaablane ja narval.
Nii et loomad said nimetatud nende liikide järgi, nii nagu vanas testamendis juba kunagi varem alles nimetute loomadega juhtus. Selle peale, et liigid evolutsioonilises plaanis pole üleüldse midagi selgepiirilist, oli Genesise kirjapaneku aja teadmistega täiesti võimatu tulla. Selge evolutsioonihüpotees ilmus kultuuri aastal 1859, ja kultuuril tuli kõik ümber mõelda ning suur osa varem tehtut läbikukkumiseks tunnistada. Selle põrutuse piinarikas inerts pole veel praeguseni kuhugi kadunud.
Aga tegelikult on evolutsioonihüpotees inimkultuuris siiski juba varem olemas olnud. Igasugused äärerahvad arvasid sageli, et meie esivanemad on loomad. Ja siis tulid Euroopa inimesed ja ütlesid neile, et nad on lollid. Noh, praeguseks me teame, kes selles vestluses lollid olid. Aga milline kultuuriline võimalus läks kaotsi: kui palju vähem konfliktne oleks võinud olla evolutsioonikontsepti omaksvõtmine, kui see oleks olnud sujuv ülelibisemine mütoloogiliselt ettekujutuselt, et meie esivanemad olid loomad.