Kangert ja Taaramäe kihutasid paarisrakendis Eesti tipust amatööride maailma tippu, said verinoorelt profiks. Ja siis langes Kangert hädaorgu – põlved ei pidanud ränkadele koormustele vastu. Poolteist aastat oli ta pildilt täiesti kadunud, profiklubi Ag2r lepingut ei pikendanud ning taas tuli alustada nullist, amatöörmeeskonnast. Mured aga kõva meest ei murra. Kangert noppis ühe võidu teise järel ning Astana korjas ta kibekähku endale.
Nüüdseks on Kangert võimu ja väe taastanud, tema turuväärtus kasvas Itaalia velotuuriga kolm-neli-viis korda ning kindlasti hakkavad paljud tiimid aasta pärast, kui leping Astanaga lõpeb, teda endale kauplema. Ja mitte staari abiliseks, vaid staariks.
Taaramäe tunneb enda sõnul kahetsust, et Kangert peab Astanas abilise rolli täitma, ning soovitab semul järgmisena mõne väiksema meeskonnaga megaleping sõlmida, liidriks asuda ning suurtuuril kõrget kohta jahtima hakata.
Kangert, kes on pealtnäha, kuid mitte sisimas, tagasihoidlik ja leebe võtab asja rahulikult: «Minu hing lubab teha abilise tööd, ja teengi. Liidriroll tekitab meeletut stressi – tiimi ja fännide ootused, meedia tähelepanu ... Taaramäe saab ses olukorras hakkama. Samas ... ehk saaksin minagi.»
Kirsipuu arvates on lõppeval Girol kõrgest kohast palju tähtsam see, et Kangert sai tagasi enesekindluse ja mõistab nüüd ka ise, kui kõva ta tegelikult on.
On lootust, et sügisesel Hispaania velotuuril saab Kangertist Astana väike liider, kes saab sõita oma sõitu. Ja ehk täitub kunagi Eesti rattafännide märg unistus – kaks Maarjamaa meest, Kangert ja Taaramäe, hakkavad võitlema Tour de France’il selle nimel, et tõusta Pariisis kollases liidrisärgis võitjana poodiumile ja saada sellega jalgrattajumaluseks.