Kahjuks on meil piiratud ajaressursid. Päevas on vaid 24 tundi, selle ajaga on vaja käia tööl või koolis, teha koduseid toimetusi ning heal juhul ka mõned tunnid päevas puhata. Seega on vaja tuua mägi Muhamedi juurde, ehk reklaam tänavatele ja inimestele rohkem kättesaadavamaks.
Küsitavus on, kas reklaamid peavad olema populistlikud ja täis demagoogiat või pigem erakonda ja valimisplatvorme informatiivselt tutvustavad. Võib olla ei peakski neid reklaame välja andma erakond, vaid hoopis erapooletu organisatsioon, kes trükibki kõikide erakondade valmisplatvormid ja tähtsamad teesid ühele lehele? See hoiaks kokku erakondade kulutusi reklaamile ning vähendaks ka inimeste vastumeelset reaktsiooni, leides igal õhtul postkasti juurde minnes sinna päeval potsatanud erakondade lendlehti.
Seeläbi peaksid erakonnad suuremat rõhku panema näost-näkku suhtlemisele, külast-külla sõitmisele. Samuti võiks suurendada enne valimisi debattide arvu televisioonis, raadios, rahvamajades ( ka see on koht, kus valijad näevad ja saavad võrrelda kandideeritavaid). Heaks näiteks on kasvõi USA presidendivalimised, kus inimesed on presidendidebatist väga huvitatud ja vaatavad poliitilist tippsündmust nagu meelelahutust.
Debattidest saaks kasu nii kandideerija, kes näeks, kuidas mingis regioonis reaalselt elatakse (mõnele võibki see jääda ainsaks korraks valituks osutumise ajal), kui ka valija, kes näeb, kas ja kuidas suhtub temasse valitav ning kas kõneleja on väärt teda esindama, tema sõnumit ning seisukohti kaitsma.
Lennart Meri on öelnud: «Eesti riik on kulukas ja Eesti riik on kallis. Ta on kulukas kodaniku rahataskule ja ta on kallis kodaniku südamele.»
Tahan Eesti kodanikele südamele panna, et kritiseerige oma esindajate tööd parlamendis ja valitsuses, kui see tundub ebaloogiline või mõistmatu, kuid ka austage ning kiitke, kui tundub õige ning sobilik lahendus, et hoolitseda rahva eest ning lahendada meie probleeme. Silvergate'i õppetund võiks eestlastele õpetada suure algustähega Kodanikuks olemist ja merilikku riigimehelikkust.