Seda on vaja teha senisest rohkem. Kaks organisatsiooni, mis räägivad õpetajate nimel, suudavad koostööd tehes rohkem ära teha kui vastandudes. Saame õpetajate liiduga ehk tulipunkte jagada ja otsustada, mis on kummagi prioriteedid.
Võiks ju olla üks organisatsioon?
Jah, võiks küll. Suures organisatsioonis saab jaotada ülesandeid, mida teeks kumbki tiib.
Tartu linnaorganisatsioon ei kuulu Eesti haridustöötajate liitu.
Esimesi samme on astutud. Jõudsime selleni, et Tartumaa haridustöötajate liidu aseesimehena olen istunud Tartu haridustöötajate liidu esimehega linnavalitsusega kollektiivlepingu sõlmimisel ühel pool läbirääkimiste lauda. Tartumaa organisatsiooni kuulub ka viis Tartu kooli. Loodan, et suurendame koostööd. Pikemas perspektiivis näeme Tartut ja Pärnut Eesti haridustöötajate liidu ridades. Liikmed peavad aru saama, et suuremasse organisatsiooni kuuludes muutub midagi paremaks.
Kui PGSi muudatused võetakse vastu õpetajaile mittesobivate punktidega, kas siis tuleb taas kasutada radikaalseid meetmeid, nagu tegid arstid?
Ootame ära, millised muudatusettepanekud jõuavad riigikokku. Olen kuulnud poliitilistest ringkondadest, et ei olda ühisel meelel selles, kas kõik ettepanekud on vaja sellisel kujul sisse viia. Alati ei pea vastanduma, meie eesmärk ei ole kogu aeg aktsioone korraldada. Normaalne töö peab käima läbirääkimistel kompromisse otsides, mitte miitinguid ja streike korraldades. Tulemus saab siis parem.
Millal kohtute haridusministriga?
Minu esimesi soove uues ametis ongi kohtuda ministriga. Loodan, et tahtmine koostööd teha on mõlemapoolne.