Avaliku arvamuse uuringute põhjal võis nimevahetuse kavandajatele tunduda, et näiteks Hansapanga ümbernimetamine on läinud valutult: TNS Emori andmeil oli Swedbank läinud aastal kõige mainekam ettevõte ning mis puutub meeldivate brändide edetabelisse, siis siin oli Swedbank Eesti elanike seas Kalevi ja Google’i järel kolmandal kohal.
Seadmata kahtluse alla TNS Emori küsitluse metoodikat, võib siin siiski tegemist olla nõndanimetatud Stockholmi sündroomiga: pantvangistatud isiku jaoks muutub pantvangistaja aja jooksul sümpaatseks. Nimelt on paljud pangakliendid seotud pangaga mingisuguse pikaajalise laenukohustuse abil. Ja vaatamata sellele, et hulk minu tuttavaid (mis ei pruugi muidugi olla representatiivne) on omavahelises vestluses kirunud «paindumatuid ja rahaahneid» Skandinaavia panku, ei soovi enamik oma juttu ilmselt avalikult korrata.