Arvestades voliniku büroole eraldatud riigieelarveliste rahaliste vahendite piiratust ning sellest tulenevalt riski, et mõned voliniku ülesanded ei saa vajalikku tähelepanu, pean oluliseks järjepidevaid läbirääkimisi vahendite suurendamiseks. Riski maandamiseks soovin ka aktiivselt taotleda välisvahendeid.
Kokkuvõtvalt soovin tagasi tulla keskse küsimuse juurde – miks? Lähenemisi sotsiaalsele õiglusele on mitmeid. Voliniku institutsioon on loodud, et aidata inimestel kaitsta oma õigusi ja ära hoida mis tahes diskrimineerimist [6]. Minu ametiaja jooksul soovin jätkata eelmiste volinike poolt loodud organisatsiooni arendamist. Selleks soovin voliniku kantselei mainet ühiskonnas parandada, tehes koostööd erinevate huvigruppidega.
1 Soolise võrdõiguslikkuse seadus § 3 lg 1
2 Soolise võrdõiguslikkuse seaduse kommenteeritud väljaanne, lk 24
3 The Role of Men in Gender Equality. Euroopa Komisjon. 2012
4 Võrdse kohtlemise seadus § 16
5 Skemaatiline ülevaade lisas
6 Vt: http://www.vordoigusvolinik.ee/voliniku-too/
---------------------------
* Osa teksti on essee autori palvel eemaldatud, sest sisaldab tundlikke andmeid organisatsioonide kohta, millega autor koostööd teeb.