Mõtle disainile. Disain ei ole mitte ainult väljanägemine, füüsiline vorm. Disainimine on laiem teema. Disainmõtlemine uurib olemasolevat ning loob ja leiab sellest tõukudes ideed ehk lahendid. See on uudishimulik otsinguline teekond. Seejärel võtab disainer aga korrastava «sõela» ning selekteerib leitud lahendite hulgast parima(d). Tekib inimese, ettevõtte või riigi, aga samuti toodete-teenuste disain kui laiem arusaam rolli ja väljanägemise vahekorrast. Riigi vaatenurgast võib see tähendada tegevuste ja koostegevuste korraldusviiside kujundamist ja arendamist. Disain on läbimõeldus ja põhjendatus. Disainmööbel kui kujundlik märksõna rõhutab samuti seda.
Muuda oma teadmised ja kogemused töövahendite toel (näiteks nutitelefoni abil) korrastatud tegevusteks. Seeläbi sünnib elamise ja toimetuleku tehnoloogia. Maailma mastaabis silmapaistvaks saamine eeldab väga häid teadmisi, enamasti ka laialdasi kogemusi ning lisaks veel eesrindlikke töövahendeid ja tegevusprotsesse. Üheks edutehnoloogia alaliigiks on ka tutvuste ehk tööalaste ja eraeluliste suhete loomine. Inimühiskond on üleilmne kogukond. Silmapaistvad on need, keda see kogukond tunneb ja tunnustab. Suhete loomine ja hoidmine pole päris sama, mis endale nime tegemine. See on arvestamine teiste ning nende edupüüdlustega. Olgu nendeks teisteks kaasinimesed, kaasettevõtted või kaaslasriigid. Loomulikult ei ole sotsiaalsus või võrgustikulisus alati tegevuste keskpunktis, kuid praeguseks on see teadmiste ja töövahenditega nii lõimunud, et saamas juba tehnoloogia pärisosaks.
Kuidas siis ikkagi olla maailmas kuum ehk silmapaistev? Pakkudes oskuslikult bränditud sisukat disaintehnoloogiat. Võib-olla vajab siinkohal lisatäpsustust sisukuse ja tehnoloogia erinevus. Sisukus tegemistes tähtsustab väljundlahendeid ja nende väärtust, tehnoloogia kui korrastatud kogum aga viisi, kuidas väärtusliku lahendini jõutakse – kas inimese, ettevõtte või riigina. Kuumad sõnad on tänapäeva edumudelis bränd (kes/mis?), sisukus (milleks?), disain (milline?) ja tehnoloogia (millega?).
Seda vaadet toetab muuhulgas Taiwani kontserni Acer asutaja ja juhi Stan Shihi versioon u-tähe kujuga «naerukõverast». Rahvusvaheliste väärtusahelate lisandväärtus koondub tema nägemuse kohaselt tehnoarenduse ja disaini ning teisalt brändiloome ja lisaväärtusi pakkuvate teenuste aladele. Toodete valmistamine ja komplekteerimine on väärtustekke aspektist selgelt tagaplaanil. Lisaks on täheldatav trend, et need väärtusahela kui «naerukõvera» alguse ja otsa «suunurgad» tõusevad üha teravamalt üles.