Silmapaistvalt andekad inimesed suhtuvad peaaegu alati üsna ükskõikselt imesse, mis neis pulbitseb. Hiljutisel galakontserdil, mis oli pühendatud «Mister X‑ile» ehk Georg Otsale ja ühtaegu Eri Klasi 75. sünnipäevale, pakuti kuulajatele sõna otseses mõttes muinasjutulist, igati võluvat imet. Mängis orkester, laulis ooperidiiva, kepikesega vehkis dirigent, saalis istusid kauneis rõivais daamid ja härrad. Suurepärane muusikaõhtu. Kuid etenduse keskel kutsuti lavale Eri Klas, kes läks sinna väsinult, justkui vastu tahtmist, peaaegu löntsides. Astus pulti ja – äkitselt, nagu see on võimalik ainult multifilmis või Wolandi ballil «Meistris ja Margaritas» –, muutus täielikult. Väike nips sõrmedega ja orkester hakkas sootuks teisiti mängima, lauljanna sootuks teisiti laulma, publikki elavnes, kõik tundsid, et toimub midagi suurt, joovastavat ja harmoonilist, kõik kikitasid kõrvu. Puldis seisis piltilus nooruk, publikust ja orkestrist oli saanud tema haarem, kellega ta võis käituda just oma äranägemist mööda. Nii võtab talent elu enda kontrolli alla!
Sugugi vähem ei hämmastanud, et Eri Klas ei kõnelenud oma osast maailma muusikakultuuris, vaid sellest, mida ta võlgneb Georg Otsale. Eri Klas juhtis Mister X‑i fondi, mille eesmärk on püstitada lauljale mälestusmärk Tallinnasse, Helsingisse või Peterburi. Need on kolm tähtsamat linna Georg Otsa elus. Muide, mälestusmärgi võiks talle püstitada ka Moskvasse. Eesti saatkond asub Moskvas Aserbaidžaani saatkonna kõrval. Viimase juurde on aga püstitatud mälestusmärk kuulsale lauljale Muslim Magomajevile. Georg Ots andis Eesti kuulsusse kahtlemata vähemalt sama suure panuse nagu Magomajev Aserbaidžaani omasse.