Toimetuse tegevus keskendus iga päev paari tähtsama koosoleku ümber, kus räägiti sellest, milline uudis võiks olla järgmise päeva lehe esikülge väärt ning millised lood on alatoimetuste kesksed teemad.
Suur tehnoloogiline hüpe oli siis hoopiski sideteenuse areng viisil, mis võimaldas 1998. aasta kevadel Postimehe toimetuse kolida Tartust, kus on trükikoda, Tallinna (varem poleks saanud lehte kokku panna trükikojast eemal, sest küljenduskiled pidid füüsiliselt toimetusest trükikotta jõudma – toim). See tagas Postimehele toonases teravas konkurentsis Eesti Päevalehega turuliidri positsiooni.
Lugeja hinnang ja vastukaja ilmunud artiklitele või lehele tervikuna selgus kas toimetusele saadetud kirjadest või avaliku arvamuse küsitlustest. Tõsi, Delfil oli tollal juba esimene online-elu kogemus olemas, kuid see oli veel võrreldamatu praegusega.
Veidi enam kui tosina aastaga on olukord muutunud rohkem kui kunagi varem meedia ajaloos. Varasemad suured raputajad olid kindlasti telegraafi, raadio ja televisiooni leiutamine. Suure murrangu hõngu hakkasime aga rohkem tundma 1980. aastatel, kui korraga trügisid inimeste meediaharjumustesse nii CNNi ööpäevaringsete uudiste fenomen kui esimestesse koduarvutitesse jõudnud netiväljaanded.
Interneti ja lairiba kiire levik viimasel paarikümnel aastal on olukorda sedavõrd muutnud, et muidu nii konservatiivse meediahoiakuga Mart Kadastik oli hiljuti sunnitud tõdema paberväljaannete paratamatu taandumise võimalikkust.
Kadastikul on ilmselt õigus. Vaadates kasvõi enda uusi meediatarbimise harjumusi, rääkimata Angry Birdsi põlvkonnast, võib olla päris kindel, et meid ootab peagi ees veelgi suuremate muutuste ajastu. Ja see võib tulla kiiremini ning viisil, mida me ei pruugi ette aimata.