/nginx/o/2025/06/11/16913844t1h359f.jpg)
Sotsiaalministeerium ja terviseamet peaksid lõpuks tunnistama, et ortodontia vajab praktilisi lahendusi ning praegusel kujul jätkates probleemid ainult süvenevad, kirjutab toimetaja ja arst Ahti Kallikorm.
Järjekord, eriti veel pikk ja lohisev, on märk valesti kavandatud teenusest. Näiteks nõukogude ajal oli järjekorras seismine osa inimeste igapäevasest elust, sest uduse peaga välja mõeldud ja pohmelliga kehtestatud plaanimajanduses lonkas kõik, mis vähegi longata sai: vorsti, elektroonikat ja saapaid poes ei olnud, nende saamiseks tuli kasutada kas tutvusi või seista lõpututes järjekordades. Eelkõige aitas siiski õige müüja tundmine ja «moosimine», sest teenust ja kaupu kõigile järjekorras niikuinii ei jagunud.