/nginx/o/2025/02/20/16669710t1h2f2c.jpg)
Lapse ja teda ümbritsevate inimeste pidev digiseadmete kasutamine röövib aega lapse eakohaseks arenguks, mis mõjutab kooliedukust ja elus hakkama saamist laiemalt, kirjutab Tartu Ülikooli arengupsühholoogia professor Tiia Tulviste.
Lapse ja teda ümbritsevate inimeste pidev digiseadmete kasutamine röövib aega lapse eakohaseks arenguks, mis mõjutab kooliedukust ja elus hakkama saamist laiemalt, kirjutab Tartu Ülikooli arengupsühholoogia professor Tiia Tulviste.
Arengupsühholoogid on viimasel ajal suurt huvi tundnud selle vastu, mil määral ja kuidas mõjutab laste järjest varasem ja suurem ekraaniseadmete kasutamine nende arengut, tervist ja eluga kohanemist. Hoolimata arvukatest uurimustest ei ole selle kohta veel piisavalt teadmisi.