/nginx/o/2025/01/16/16598208t1h80b5.jpg)
Igati tervitatav hariduspoliitiline muudatus, eestikeelsele õppele üleminek, on tekitanud väljakutseid, mis esialgu isegi silma ei paista, kirjutab emakeeleõpetajate seltsi juht Kaja Sarapuu.
Igati tervitatav hariduspoliitiline muudatus, eestikeelsele õppele üleminek, on tekitanud väljakutseid, mis esialgu isegi silma ei paista, kirjutab emakeeleõpetajate seltsi juht Kaja Sarapuu.
On 10. klassi bioloogiatund ja õpetaja mainib, et kiivis on palju C-vitamiini. Kahtlevalt küsib üks õpilane üle: «Kiivis?» Olukord ei oleks naljakas, kui me ei teaks, et imestunud õpilane on vene kodukeelega ja üks peamisi hääldusraskusi on just esimese lühikese lahtise silbi pikkus. Kuuleme kaasmaalastelt sageli tere asemel teere, nii võivad segamini minna ka kivi ja kiivi.