Häiringutest tulvil nutiseade, mille laps on oma kiusatuste järgi seadistanud, ei ole vahend nutipädevuste arendamiseks. Isiklike nutiseadmete kasutamine koolis tuleb ära keelata, kirjutab Tõrvandi kooli õppejuht Jonas Nahkor.
Tellijale
JONAS NAHKOR ⟩ Isiklikul nutiseadmel ei ole koolis kohta
On jahmatav, kuidas me viimase tosina aasta jooksul oleme lõksu astunud. Pöördepunkt ei olnud interneti tulek ega suhtluskeskkonnad iseeneses, vaid siis, kui puutetundliku ja pideva internetiühendusega seadmed ilmusid laste taskutesse ja kätte.
On terve hulk olulisi laste vaimse tervise hädasid, mis seostuvad liigse sotsiaalmeedia kasutusega või väiksemate laste puhul ka lihtsalt liigse ekraaniajaga (digitaalne lapsehoidja). Lapse aju pole ühegi arengukäsitluse alusel võimeline sellist infotulva ja pidevsuhtlust haldama ning selle juures otsustusvõimet säilitama.