/nginx/o/2024/09/03/16334366t1h29a3.jpg)
Ettevõtete huvi maailma parandada kipub USAs vaikselt kaduma, kirjutab Fookuse «Raha ja majanduse» toimetaja Peeter Koppel.
Ettevõtete huvi maailma parandada kipub USAs vaikselt kaduma, kirjutab Fookuse «Raha ja majanduse» toimetaja Peeter Koppel.
Lugesite pealkirja. Mõtlesite, et oot-oot – aga mida siis pagaritöökoda veel tegema peaks? Leiba? Vaadake, kui me viime mastaabid suuremaks, siis vahepeal näis, et ettevõtted peaksid aktiivselt tegelema ka n-ö maailmaparandamisega. Lühend ESG (Environmental, social, governance) tähistas raamistikku, kus piltlikult öeldes paistsid pagaritöökojale tekkivat kohustused maailma paremuse suunas nügida ja inimesi õigesti elama õpetada.