Päevatoimetaja:
Mart Raudsaar

FOOKUS Valitsuse edevaimad ministrid on Tiit Riisalo, Kalle Laanet ja Margus Tsahkna

Majandus- ja IT-minister Tiit Riisalot (E200) on näha keskeltläbi igas neljandas majandus- ja kommunikatsiooniministeeriumi postituses. Võrdluseks: sotsiaalkaitseminister Signe Riisalo (RE) vastav näitaja on ligi kümme korda väiksem.
Majandus- ja IT-minister Tiit Riisalot (E200) on näha keskeltläbi igas neljandas majandus- ja kommunikatsiooniministeeriumi postituses. Võrdluseks: sotsiaalkaitseminister Signe Riisalo (RE) vastav näitaja on ligi kümme korda väiksem. Foto: Kuvatõmmis/montaaž

Kiirpilt ministeeriumide ühismeediasse paljastab koalitsioonipoliitikute kardinaalselt erineva suhtumise valitsusasutuse ametlike suhtluskanalite kasutusse. Kui ministeeriumi näoraamatu uudisvoos läigib igast neljandast postitusest vastu ministri nägu, siis on põhjust küsida, kas tegemist pole maksumaksja raha kasutamisega erakonna huvides. Välisministeeriumi klaveril räppar Nubluga «Põdrakasvatajat» klimberdanud Eesti 200 juhi ja välisministri Margus Tsahknaga võiks aga keegi, keda ta usaldab, hoolivalt vestelda. Nii meeleheitlikult käituv inimene küsib enese teadmata abi, leiab ministeeriumide kommunikatsoonitavasid uurinud toimetaja Meelis Oidsalu.

«Kommunikatsioonist, millest võib olla poliitiliselt kasu, ei pruugi olla alati riigile kasu.» Sellise lennartmeriliku lause leiab justiitsministeeriumi kommunikatsioonistrateegia analüüsist, mille koostas 2019. aastal ministeeriumile suhtekorraldusfirma Meta Advisory.

Justiitsministeeriumi avalike suhete juhi Maria-Elisa Tuuliku sõnul pole 40-leheküljeline, kohati valdkonna kommunikatsiooniolukorda väga otsekoheselt hindavaid mõttearendusi sisaldav dokument siiski ministeeriumi ametlik strateegia: «Käsitlesime seda analüüsi ja soovitustena kommunikatsioonitöö parandamiseks.» Strateegia ja tegelikkuse mõningast lahknevust kinnitab ka pilk ministeeriumi näoraamatu leheküljele.

Tagasi üles