/nginx/o/2024/02/15/15888873t1he9be.jpg)
On väidetud, et väikesed maagümnaasiumid annavad halvemat haridust, kuid see väide on alusetu. Küll aga tähendaks maakoolide sulgemine õpilaste põhiõiguste tõsist rikkumist, kirjutab toimetaja Martin Ehala.
On väidetud, et väikesed maagümnaasiumid annavad halvemat haridust, kuid see väide on alusetu. Küll aga tähendaks maakoolide sulgemine õpilaste põhiõiguste tõsist rikkumist, kirjutab toimetaja Martin Ehala.
Õpilase sooritusest umbes 80 protsenti sõltub tema võimetest ja taustast ning vaid 20 protsenti koolist. Mõned aastad tagasi tehtud koolide lisandväärtuse analüüs näitas, et Eesti koolid on üsna ühtlase tasemega ning piirkondlikke ja suurusest tingitud erisusi ei ole.