/nginx/o/2023/10/26/15680362t1h1293.jpg)
Sotsiaalteadused võimaldavad soovitada koolikorralduslikke praktikaid, millega suurendada haridusõiglust ja parandada ühtlasi ka haridustulemusi, kirjutavad värskes raamatus «Kas Eesti PISA on viltu?» EBSi ja Tallina Ülikooli teadlased.
Sotsiaalteadused võimaldavad soovitada koolikorralduslikke praktikaid, millega suurendada haridusõiglust ja parandada ühtlasi ka haridustulemusi, kirjutavad värskes raamatus «Kas Eesti PISA on viltu?» EBSi ja Tallina Ülikooli teadlased.
Haridusõiglust võib defineerida kui õpilaste tulemuste võimalikult väikest seost vanemate taustaga. Vanemate väike sissetulek (mis pahatihti tähendab väheseid koduseid haridusressursse), rändetaust ja teine kodune keel on kooli jaoks kompenseerimata «puue».