/nginx/o/2023/10/04/15632427t1h6163.jpg)
Maailmas on 23 riiki ületanud olulise murdepunkti: vähemalt viis protsenti neis müüdavatest uutest autodest on elektriautod. Analüüsi avaldanud Bloomberg Greeni teatel on viieprotsendiline piir oluline elektriautode laialdaseks kasutuselevõtuks.
Maailmas on 23 riiki ületanud olulise murdepunkti: vähemalt viis protsenti neis müüdavatest uutest autodest on elektriautod. Analüüsi avaldanud Bloomberg Greeni teatel on viieprotsendiline piir oluline elektriautode laialdaseks kasutuselevõtuks.
Suurematest riikidest on Hiina esimene, kus akutoitel töötavate elektriautode (BEV) turuosa saavutas 20 protsenti, kuid euroala ei jää sellest kaugele maha. Maailmas on üle 80-protsendilise BEVide turuosaga esirinnas Norra, kus riik eriti alguses stimuleeris hoolega elektriautode ostmist.