/nginx/o/2022/11/28/14992450t1h7403.jpg)
Majanduslik külg käib filmikunstist ikka läbi. Realistlikuma kallakuga filmide puhul on see omajagu ehk vältimatugi – rahaasjadest on keeruline päris mööda vaadata, kirjutab toimetaja Erik Aru.
Majanduslik külg käib filmikunstist ikka läbi. Realistlikuma kallakuga filmide puhul on see omajagu ehk vältimatugi – rahaasjadest on keeruline päris mööda vaadata, kirjutab toimetaja Erik Aru.
Kaks tänavusel Pimedate Ööde filmifestivalil linastunud filmi, Steven Spielbergi «Fabelmanid» («The Fabelmans») ja James Gray «Maailmalõpu aeg» («Armageddon Time») on mõnes mõttes väga sarnased, samuti aga päris erinevad. Mõlemad on autobiograafilised filmid, nende režissööre ühendab tollase Vene impeeriumi osast Ukrainast pärit juudi päritolu (Gray perekonna algupärane nimi oli Grayevsky või Greyzerstein).