MAJANDUSELU Heliettevõtjad mängivad klientide tunnetel

Erik Aru
, toimetaja
Copy
Laiemat tähelepanu aitab saavutada ka mitme artisti koostöö – selliste lugude osakaal on hittide seas viimastel kümnenditel kasvanud. Megastaarid Ed Sheeran ja Beyoncé esinemas Los Angeleses.
Laiemat tähelepanu aitab saavutada ka mitme artisti koostöö – selliste lugude osakaal on hittide seas viimastel kümnenditel kasvanud. Megastaarid Ed Sheeran ja Beyoncé esinemas Los Angeleses. Foto: Chris Pizzello/Invision/AP/Scanpix

Tänu infotehnoloogia arengule saavad ettevõtjad oma kliendid soodsalt ja tulemuslikult katsejänesteks muuta. Näiteks saab proovida lahendusi, näidates osadele kasutajatele ühe, teistele muu kujundusega veebilehte.

Praeguse aja poplaulud on ehitatud üles sellele, et püüda inimese tähelepanu vähemalt 30 sekundiks – siis läheb voogedastusplatvormides nagu Spotify kuulamiskord kirja ja selle eest laekub raha. Nii peabki loo algus olema iseäranis kõrvahaarav. Laiemat tähelepanu aitab saavutada ka mitme artisti koostöö.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles