Audiitorfirma Ernst & Young (EY) tehtud Rail Balticu (RB) tasuvusanalüüsis on kirjas projekti rahaline tulu ja sotsiaalmajanduslik ehk mitterahaline tulu. Kolmekümne aasta peale on kolmes riigis kokku rehkendatud 2,6 miljardit eurot rahalist tulu (raudtee kasutustasu) ja 16,2 miljardit eurot mitterahalist tulu.
Tellijale
Rail Balticu 4,1 miljardi euro lugu ehk kui tasuv uus raudtee olla saab? (4)
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Ettevõtja Indrek Neivelt imestas möödunud aasta kevadel, et kui projekti saab tasuvaks teha ka mitterahaline tulu, siis miks oli ometi vaja Estonian Air kinni panna.