HARIDUS JA TEADUS ⟩ Kristi Mets-Alunurm: haridusuuringuid on palju, aga need ei jõua hästi sihtrühmani

Kristi Mets-Alunurm
, Tallinna Ülikooli akadeemilise raamatukogu õpikeskuse hariduse valdkonna referent
Copy
Sõnapilv haridusleksikast.
Sõnapilv haridusleksikast. Foto: Postimees

Senisest enam on vaja kohalikku tõenduspõhist teadmist vaja kõigile mõistetavas keeles kommunikeerida Eesti ühiskonna erinevatele siht- ja huvigruppidele, kirjutab Tallinna Ülikooli Akadeemilise Raamatukogu õpikeskuse hariduse valdkonna referent Kristi Mets-Alunurm.

Kuigi viimasel ajal on meedias hariduse ja kooliga seotult esiplaanil eelkõige koroonapandeemiaga seotud temaatika, võib viimaste aastate hariduse valdkonna kajastustest leida tuliseid arutelusid eestikeelse kõrghariduse, teaduse ja hariduse rahastatuse üle, samuti poliitilise, majandusliku ja administratiivse surve ning hariduse kvaliteedi ja koolikeskkonna sotsiaalsete suhete teemadel. Mööda ei saa ega tohi vaadata õpetajate ja tugispetsialistide vähesuse, töökoormuse ja õpilaste väikese autonoomia ja enesejuhtimise, hariduslike erivajaduste, koolist väljalangemuse problemaatikast.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles