Jõukus paistab silma. Tänaval, kodus ja igal pool. Helsingi ehitised on kuulsad, kuid nüüd lisaneb nendele veel ameerikalik reklaamikunst, mis viib Helsingi kõigist teistest Balti linnadest ette. Tänavareklaam on trump.
Postimees 1936. aastal: reisimärkmik Soomest
Kuid ka äri pakub mõndagi, milles meie tõesti oleme maha jäänud, see on kvaliteet kaupade alal. Helsingis ei paku kvaliteet kaupa mitte üks ega kaks äri, vaid paljud. Sealt võib leida niisugust kaupa, mida siit asjata otsid. Väljavaliku osas on meil suur puudus. Isegi maitse alal. Ma ei kõnele kodanikkude maitsest, kelle maitse on esmajärguline ja paljunõudlik, vaid ärimeeste maitsest, kes ei taba ostja nõudeid.
Helsingi on teistele maadele järele jõudnud ka valmisriietuse alal. See ala on aastatega väga arenenud. Meie ärid pakuvad valmisriiete alal n.n. laagritöid, mille all mõistetakse seda kõige halvemat ja odavamat. Soome pakub head kaupa. Ka naiste riietuse alal. Üldse on riietuse alal naiste maitse arenenud, kuna varem soome naine riietuses väga tagsihoilik oli.
Nii mõndagi tuleks meie ärimeestel Soomest õppida. Ei teeks paha!
2.10.1936